PL | EN
Używamy plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich używanie.
STRONA GŁÓWNA
Znajdujesz się: Strona główna Wsparcie Kontakt z opiekunem

Wsparcie

Zadzwoń 801 011 395
Wsparcie

Kontakt z opiekunem

JAKOŚĆ POD KONTROLĄ
JAKOŚĆ POD KONTROLĄ
Analizujemy Wasze opinie
W 2016 roku 97% klientów było zadowolonych z naszej obsługi, a 88% zostało z nami na kolejny rok.
Ikaria obchodzi jubileusz 15-lecia założenia firmy
Ikaria obchodzi jubileusz 15-lecia założenia firmy
Świętujemy urodziny!
Przez 15 lat zdobyliśmy doświadczenie i unikalną wiedzę ekspercką, stając się tym samym liderem branży.
Nowa strona produktowa Fortinet
Nowa strona produktowa Fortinet
Pragniemy poinformować, że ruszyła nasza nowa strona internetowa www.fortigate.pl
Najlepsze dowcipy IT 2014
Najlepsze dowcipy IT 2014
Konkurs 10 parówek rozstrzygnięty
Zobacz, który dowcip wygrał konkurs i kto zgarnął Sony PlayStation®4 + dodatkowy kontroler DualShock®4.
CHRONIMY KLIENTÓW BANKU PEKAO S.A.
CHRONIMY KLIENTÓW BANKU PEKAO S.A.
Specjalna oferta dla klientów banku
Ikaria dostarcza ochronę dla 210000 klientów banku PEKAO S.A.
IKARIA POMAGA
IKARIA POMAGA
Dlatego, że silni powinni pomagać słabszym
Pomagamy potrzebującym. Od 2010 roku współpracujemy z organizacją Habitat for Humanity.
IKARIA i TEDx
IKARIA i TEDx
Wspieramy łódzką edycję
Ikaria była oficjalnym sponsorem łódzkiej edycji konferencji TEDx.
LEPIEJ SIĘ ZABEZPIECZ
LEPIEJ SIĘ ZABEZPIECZ
Chronimy również Twój komputer domowy
Zapraszamy do największego sklepu z antywirusami w Internecie!

W czym możemy pomóc?

IKARIA to doświadczony dostawca rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa IT.
Zapraszamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami. Jeżeli nie znajdą tu Państwo odpowiedzi na swoje wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.


W jakich godzinach można skontaktować się z Ikarią?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Klientów zainteresowanych całodobowym wsparciem technicznym zapraszamy do zapoznania się z ofertą Helpdesk PRO.


Czy licencja ESD jest legalna?

ESD (Electronic Software Distribution) to obowiązujący aktualnie standard dystrybucji oprogramowania. Jest to nie tylko szybsza od tradycyjnej metoda dostarczenia produtku do klienta ale także metoda bardziej ekologiczna.


Jaka jest procedura zakupu w Ikarii?

Po otrzymaniu danych do faktury zamówienie zostaje przekazane do Biura Obsługi Klienta. Na Twój adres e-mail zostanie wysłana faktura proforma. Gdy płatność zostanie zaksięgowana na naszym koncie, niezwłocznie wysyłamy klucze oraz certyfikat i fakturę vat.

Czy można rozbudować liczbę licencji w trakcie trwania ochrony?

Tak. Nasi eksperci dobiorą nową licencję w taki sposób, by uprościć wszelkie procedury związane z przedłużeniem licencji.


Ile trzeba czekać na przesłanie kluczy?

Zazwyczaj klucze wysyłane są chwilę po zaksięgowaniu wpłaty za oprogramowanie lub sprzęt. Jeżeli chcesz sprawdzić status swojej płatności skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.


Chciałbym zostać waszym klientem

Będzie nam bardzo miło jeżeli dołączysz do grona naszych zadowolonych klientów. Wystarczy, że wykonasz jeden telefon. Zapraszamy!


Gdzie mieści się siedziba firmy Ikaria?

Nasza firma ma swoją siedzibę w Łodzi, ale pracujemy dla ponad 18 000 firm w Polsce. Najważniejsze, że każdy obsługiwany przez nas klient czuje się jak nasz jedyny klient.


Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami!

Oprogramowanie:

Hardware:

Usługi:

Klienci:

Wsparcie:

Kariera:

Kontakt:

Inne:

Facebook Ikaria Ankieta