PL | EN
Używamy plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich używanie.
STRONA GŁÓWNA
Znajdujesz się:Strona głównaKarieraOpinie pracowników
Kariera

Opinie pracowników

Najlepsze dowcipy IT 2014
Najlepsze dowcipy IT 2014
Konkurs 10 parówek rozstrzygnięty
Zobacz, który dowcip wygrał konkurs i kto zgarnął Sony PlayStation®4 + dodatkowy kontroler DualShock®4.
Nagroda ESET
Nagroda ESET
Ikaria Tytanem Sprzedaży ESET 2013
Szósty rok z rzędu Ikaria zdobywa ten tytuł i nagrodę. Tytan Sprzedaży ESET jest przyznawany 10 najlepszym firmom w Polsce.
GOLD Partner
GOLD Partner
Złote wyróżnienie Acronis dla Ikarii
Jesteśmy dumni ze współpracy z Acronisem i z naszego kolejnego już złotego statusu partnerskiego.
JAKOŚĆ POD KONTROLĄ
JAKOŚĆ POD KONTROLĄ
Analizujemy Wasze opinie
W 2013 roku 96% klientów było zadowolonych z naszej obsługi, a 84% zostało z nami na kolejny rok.
CHRONIMY KLIENTÓW BANKU PEKAO S.A.
CHRONIMY KLIENTÓW BANKU PEKAO S.A.
Specjalna oferta dla klientów banku
Ikaria dostarcza ochronę dla 210000 klientów banku PEKAO S.A.
IKARIA POMAGA
IKARIA POMAGA
Dlatego, że silni powinni pomagać słabszym
Pomagamy potrzebującym. Od 2010 roku współpracujemy z organizacją Habitat for Humanity.
IKARIA i TEDx
IKARIA i TEDx
Wspieramy łódzką edycję
Ikaria była oficjalnym sponsorem łódzkiej edycji konferencji TEDx.
LEPIEJ SIĘ ZABEZPIECZ
LEPIEJ SIĘ ZABEZPIECZ
Chronimy również Twój komputer domowy
Zapraszamy do największego sklepu z antywirusami w Internecie!

Piotr Wysocki

Doradca Klienta Biznesowego, od roku w Ikarii

Jestem Doradcą Klienta Biznesowego, jak sama nazwa wskazuje - doradzam klientowi w doborze odpowiedniego produktu oraz podtrzymuję z klientem relacje biznesowe i buduję pozytywny wizerunek firmy podczas kontaktów. Celem mojej pracy jest przynosić zysk firmie, po to, abyśmy mogli się rozwijać i rosnąć w siłę z dnia na dzień.

Moja praca różni się od poprzedniej w call center tym, że nie pracuję w weekendy ani święta, mam stałe godziny pracy 8.00 – 16.00 oraz klientów na poziomie i bez roszczeń.

Wartością mojej pracy jest możliwość kontaktu z ludźmi z dużego biznesu, co wiąże się z przyjemniejszą pracą i odpowiednimi zarobkami. Lubię swoją pracę, także dlatego że siedzę obok fajnych ludzi.

ZAROBKI
Wartością mojej pracy jest możliwość kontaktu z ludźmi z dużego biznesu, co wiąże się z przyjemniejszą pracą i odpowiednimi zarobkami.

AWANS
Drabinka awansu jest bardzo jasno określona i opiera się głównie na efektach pracy i zaangażowaniu.

Piotr Janicki

Ekspert ds. Bezpieczeństwa IT, od 5 lat w Ikarii

Do Ikarii trafiłem w 2011 roku. Na ogłoszenie trafiłem jak większość w Internecie, to co zwróciło moją uwagę w ogłoszeniu, to gwarancja stabilizacji i rozwoju. Po 5 latach mogę powiedzieć szczerze, że to był mój bardzo dobry wybór.

Zaczynałem jak każdy nowy pracownik, od najniższego szczebla. Drabinka awansu jest bardzo jasno określona i opiera się głównie na efektach pracy i zaangażowaniu. Po kilkuletniej współpracy z Ikarią jestem Ekspertem ds. Bezpieczeństwa IT. Na co dzień zajmuje się pomocą w wyborze odpowiednich rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa sieci dla naszych kluczowych klientów.

Dzięki mojej pracy każdy nasz klient, którym się opiekuję może spać spokojnie. Jestem pierwszą osobą, która proponuje skuteczne rozwiązanie oraz pierwszą osobą, z którą kontaktują się w przypadku problemu.

We współpracy z Ikarią najbardziej cenię sobie możliwość ciągłego rozwoju oraz fakt, że każdy dzień pracy niesie nowe wyzwania i możliwości. Bardzo dużą wartością dla Mnie jest pakiet zaufania zarządu jakim, jestem tu obdarzony. Mam konkretnie wyznaczone obowiązki i jestem za nie odpowiedzialny.

Najbardziej dumny jestem, gdy słyszę w słuchawce zadowolonego klienta, wiem wtedy, że moja praca nie idzie na marne. Powodem do dumy na co dzień jest możliwość kontaktu z największymi firmami i korporacjami w Polsce. Wiem, że moi klienci mają do mnie zaufanie i wiedzą że ich nie zawiodę. Czuję się za nich odpowiedzialny.

Firma Ikaria dała mi bardzo dużo wartości. Tak naprawdę, to tu dorosłem życiowo i handlowo, to tu nauczyłem się wartości, którymi kieruje się w życiu.

Adam Milczarek

Ekspert ds. Bezpieczeństwa IT, 8 lat w Ikarii

Nauczyłem się tu realnie wszystkiego: warsztatu handlowca, odpowiedzialności, samodzielności, konsekwencji, CRM, obsługi przetargów, prezentacji u klienta i wiele więcej. To po prostu szkoła życia.

Cenię tu sobie samodzielność. To ja decyduje co robię i odpowiadam sam za siebie, to ode mnie zależy ile zarobię. Pracuje się tu jak we własnej firmie i samemu buduje własną piaskownicę, na której można naprawdę dużo zarobić, tylko trzeba wiedzieć, czego się chce. Ikaria daje realną wolność działań, jeżeli ma się pomysły. Szeroki portfel produktów nie ogranicza działań, a nawet jak czegoś nie mamy, to jak ktoś podziała to już mamy. Ikaria jest jedyną taką firmą w regionie.

NIEZALEŻNOŚĆ
Pracuje się tu jak we własnej firmie i samemu buduje własną piaskownicę, na której można naprawdę dużo zarobić.

SZACUNEK
Moja praca i zaangażowanie są doceniane.

Marta Sobczyk

Specjalista ds. Bezpieczeństwa IT, od 1 roku w Ikarii

W Ikarii pracuję od roku. Zaczęłam od Działu Wsparcia Sprzedaży, gdzie doceniono moją pracę i zaangażowanie. Po 5 miesiącach awansowałam na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Wiąże się to z większą odpowiedzialnością i nowymi obowiązkami. Zajmuję się obsługą klientów indywidualnych i mniejszych firm oraz partnerów handlowych. Pomagam w doborze oprogramowania, przygotowuję oferty i dbam o wysoką jakość obsługi. Obowiązki są trudniejsze niż na poprzednim stanowisku, ale dzięki temu zyskałam większą satysfakcję z wykonywanej pracy i motywację do działania.

W firmie najbardziej cenię sobie możliwość rozwoju oraz atmosferę. Od każdego ze współpracowników czegoś się uczę, co pozwala mi doskonalić umiejętności handlowe i interpersonalne oraz poszerzać wiedzę. Także atmosfera panująca w Ikarii to czynnik dzięki, któremu od początku czułam się tu dobrze. Wiem także, że biorę czynny udział w rozwoju firmy, a moja praca i zaangażowanie są doceniane.

Magdalena Przybyłowska

Kierownik Biura Obsługi Klienta, od 7 lat w Ikarii

Pracuję w Ikarii od 7 lat, zaczynałam jako Specjalista Biura Obsługi Klienta, Dziś jestem kierownikiem całego BOK. Stanowisko to obejmuje wiele operacyjnych obszarów odpowiedzialności, od prowadzenia dokumentacji handlowej, przez sprzedaż licencji, aż po prowadzenie sekretariatu firmy. Dokładam starań, aby zadania związane ze sprzedażą, rozliczeniami oraz zamówieniami były realizowane terminowo.

W tej pracy mogę się realizować, zapewniać firmie ciągłość i systematyczność procesów, a klientom rzetelność w realizacji zamówień.

Dzięki pracy nauczyłam się szybko i sprawnie radzić sobie z dynamicznie zmieniającym się otoczeniem. Lubię moją pracę za poczucie bezpieczeństwa i stabilizacji, jakie mi daje.

Największym dla mnie sukcesem jest to, że moje propozycje, pomysły i innowacje związane z procedurami organizacyjnymi zostały wdrożone w Biurze Obsługi Klienta oraz poza nim.

BEZPIECZEŃSTWO
Lubię moją pracę za poczucie bezpieczeństwa i stabilizacji, jakie mi daje.

ATMOSFERA
Lubię swoją pracę za to, że rano wstaję bez poczucia przymusu i przychodzę do niej z uśmiechem.

Magda Iwańska

Kierownik Działu Wsparcia Sprzedaży, od 1 roku w Ikarii (praktyki studenckie w 2009)

Od niedawna jestem Kierownikiem Działu Wsparcia Sprzedaży. Odpowiadam za realizację wyniku w dziale, który mam pod opieką oraz za procedury, według których ten dział funkcjonuje.

Do Ikarii trafiłam po raz pierwszy 6 lat temu. Studiowałam wtedy zarządzanie kryzysowe, i przed wyborem specjalizacji zdecydowałam się podjąć praktyki. Odbyłam je w pełnym wymiarze godzin, w 3 wakacyjne miesiące. Kiedy po kilku latach w swoim zawodzie zapragnęłam zmian, pierwszą myślą było wrócić do Ikarii - i udało się. Pracuję od 1 czerwca 2015. Od 20 kwietnia 2016 pełnię obowiązki Kierownika działu.

Najbardziej w tej pracy cenię sobie swobodę działania, godziny pracy, oraz współpracowników, od których nie tylko dużo się uczę, ale, z którymi spędzam czas poza godzinami pracy. Lubię swoją pracę za to, że rano wstaję bez poczucia przymusu i przychodzę do niej z uśmiechem.

Wioletta Rembek

Specjalista ds. Bezpieczeństwa IT, od 2 lat w Ikarii

Moim celem jest zapewnienie jak najwyższego standardu obsługi moich klientów. Zajmuje się budowaniem i utrzymywaniem z nimi relacji, badaniem ich potrzeb oraz doradztwem w zakresie bezpieczeństwa IT.

W mojej pracy najbardziej cenię sobie fajną atmosferę, możliwość oraz możliwość wdrożenia swoich pomysłów.

MOJE POMYSŁY
Możliwość wdrożenia swoich pomysłów.

LUDZIE
W Ikarii cenię sobie przede wszystkim ludzi.

Bartosz Michalak

Starszy Specjalista ds. Bezpieczeństwa IT, 4 lata w Ikarii

Do Ikarii przyszedłem jeszcze na studiach, nie mając doświadczenia w branży IT - wcześniej od zawsze byłem w jakiś sposób związany ze sprzedażą (pracowałem jako kelner, barman i sprzedawca w sklepie), ale dopiero tu nauczyłem się handlu B2B.

IKARIA nauczyła mnie nie tylko jak pracować z klientami instytucjonalnymi i korporacyjnymi, ale zdobyłem również wiedzę na tematy techniczne - podstawy budowy sieci, działania takich mechanizmów jak tunele VPN, poczta elektroniczna i inne. Praca nie należy do łatwych i należy nastawić się, że realne efekty przyniesie dopiero po kilku miesiącach. Należy ją traktować jako długoterminową inwestycję. Ale inwestycję wartościową.

W Ikarii cenię sobie przede wszystkim ludzi - zarówno zespół handlowy, dział techniczny i biuro obsługi klienta, ale także kadrę zarządzającą, która już nie raz udowodniła, że wystarczy grać fair w otwarte karty, a będziemy w stanie porozumieć się na każdej płaszczyźnie i uzyskać pomoc nie tylko w obszarze firmy, ale także w sprawach osobistych. Jeżeli oczekujesz, że nie dając nic od siebie będziesz od razu zarabiał duże pieniądze - nie zgłaszaj się na rekrutację. Ale jeżeli chcesz związać się z tą firmą na dłużej i wierzysz, że to, co czytasz, to wypowiedź realnego pracownika, a nie marketingowy slogan, to zgłoś się. Polecam.

Michał Saran

Specjalista ds. Bezpieczeństwa IT, były pracownik, rok w Ikarii

Pracowałem w Ikarii dokładnie przez rok i był to jeden z najlepszych okresów w moim życiu zawodowym, wiele się nauczyłem i poznałem świetnych ludzi, z którymi pomimo upływu lat wciąż mam bardzo dobry kontakt. Wiedzę, którą zdobyłem podczas pracy w Ikarii wciąż wykorzystuję, nie tylko w życiu zawodowym, ale również prywatnym.

DOŚWIADCZENIE NA CAŁE ŻYCIE
Wiedzę, którą zdobyłem podczas pracy w Ikarii wciąż wykorzystuję, nie tylko w życiu zawodowym, ale również prywatnym.

WPŁYW
Mam bezpośredni wpływ na biznes firmy. Nie jestem tylko gościem od IT, ale pomagam rozwijać całą firmę.

Bartłomiej Galanciak

Kierownik działu IT, od 8 lat w Ikarii

Na 4 roku studiów mój kolega odbywał praktyki w Ikarii. Ikaria szukała pracownika, ja zostałem polecony. Pracowałem najpierw 2 dni w tygodniu, później 3 dni. Po zakończeniu studiów zacząłem pracę na pełny etat. Gdy pojawili się kolejni pracownicy działu IT wszystko zaczęło się zmieniać błyskawicznie. Zostałem kierownikiem działu. Po 8 latach mam już 7 osób w zespole.

Pomimo iż jest to jedno miejsce od 8 lat, uważam, że osiągnąłem bardzo wiele. Będąc kierownikiem moje kompetencje muszą być bardzo szerokie - zaczynając od programowania, przechodząc przez serwery, a kończąc na rozumieniu działania całej firmy KPI, ROI i innych biznesowych aspektach.

Moją pracę lubię za możliwość rozwoju oraz dużą samodzielność. Mam bezpośredni wpływ na biznes firmy. Nie jestem tylko gościem od IT, ale pomagam rozwijać całą firmę.

Oprogramowanie:

Hardware:

Usługi:

Klienci:

Wsparcie:

Kariera:

Kontakt:

Inne:

Facebook Ikaria Ankieta