PL | EN
Używamy plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich używanie.
STRONA GŁÓWNA
Znajdujesz się:Strona głównaO nasAktualnościJakość pod kontrolą
Aktualności

Jakość pod kontrolą

2017-01-04
JAKOŚĆ POD KONTROLĄ
JAKOŚĆ POD KONTROLĄ
Analizujemy Wasze opinie
W 2016 roku 97% klientów było zadowolonych z naszej obsługi, a 88% zostało z nami na kolejny rok.
Ikaria obchodzi jubileusz 15-lecia założenia firmy
Ikaria obchodzi jubileusz 15-lecia założenia firmy
Świętujemy urodziny!
Przez 15 lat zdobyliśmy doświadczenie i unikalną wiedzę ekspercką, stając się tym samym liderem branży.
Nowa strona produktowa Fortinet
Nowa strona produktowa Fortinet
Pragniemy poinformować, że ruszyła nasza nowa strona internetowa www.fortigate.pl
Najlepsze dowcipy IT 2014
Najlepsze dowcipy IT 2014
Konkurs 10 parówek rozstrzygnięty
Zobacz, który dowcip wygrał konkurs i kto zgarnął Sony PlayStation®4 + dodatkowy kontroler DualShock®4.
CHRONIMY KLIENTÓW BANKU PEKAO S.A.
CHRONIMY KLIENTÓW BANKU PEKAO S.A.
Specjalna oferta dla klientów banku
Ikaria dostarcza ochronę dla 210000 klientów banku PEKAO S.A.
IKARIA POMAGA
IKARIA POMAGA
Dlatego, że silni powinni pomagać słabszym
Pomagamy potrzebującym. Od 2010 roku współpracujemy z organizacją Habitat for Humanity.
IKARIA i TEDx
IKARIA i TEDx
Wspieramy łódzką edycję
Ikaria była oficjalnym sponsorem łódzkiej edycji konferencji TEDx.
LEPIEJ SIĘ ZABEZPIECZ
LEPIEJ SIĘ ZABEZPIECZ
Chronimy również Twój komputer domowy
Zapraszamy do największego sklepu z antywirusami w Internecie!

Ikaria jako jedyna firma w polskiej branży IT posiada unikalny system kontroli jakości świadczonych przez nas usług. Dzięki temu jesteśmy w stanie je monitorować i analizować na bieżąco.



Badanie jakości przeprowadzone w 2016 roku wykazało, że:


  • 97% ankietowanych klientów było zadowolonych z obsługi i poleci naszą firmę swoim znajomym
  • 88% klientów zostało z nami na kolejny rok
  • 99% klientów było zadowolonych z pomocy świadczonej przez nasz helpdesk
  • 95% problemów naszych klientów zostało rozwiązanych bardzo szybko
  • średni czas w jakim klient otrzymuje od nas rozwiązanie problemu to 15 minut.

Z myślą o naszych obecnych i przyszłych klientach zmieniamy się na lepsze i z roku na rok poprawiamy jakość świadczonych przez nas usług. Dlatego jeśli zależy Ci na wysokiej jakości obsługi, szybkości działania i profesjonalnym helpdesku powinieneś zostać naszym klientem.

Poniżej opinie naszych klientów:

Tak powinna wyglądać opieka nad klientami - zawsze z wyprzedzeniem przypomnienie, błyskawiczny kontakt e-mail, sugestie i porady na bieżąco włącznie z ofertą najnowszych promocji.


Serwisant w 3 minuty rozwiązał problem z którym sam borykałem się pół dnia!


W ankiecie w sekcji "czas reakcji" brakuje opcji "ekstremalnie krótki" :-)


Oprogramowanie:

Hardware:

Usługi:

Klienci:

Wsparcie:

Kariera:

Kontakt:

Inne:

Facebook Ikaria Ankieta